update

Hej!
Nu kommer en liten update. Som ni säkert märkt så har jag inte uppdaterat på typ en vecka. Men nu kommer en kort uppdatering!





Gränby med Julia i onsdgas. Fikade och gick och kollade lite.



Mys med sanna på kvällen.









Gränby på öppningsmässa med julia och cajsa. Amanda åkte hem efter ett tag.
Sen skulle vi till Rusta men dom hade inte öppnat...







Cajsa hade ett litet poolparty. Så vi åkte hem till henne efters skolan i fredags. Vi tog massa bilder när vi badade men dom har julia. Så dom lägger jag upp när jag fått dom :) Jätte trevligt vare!

'





















MYS i valsätra med Alex och Jazze lördag till söndag. love you guys!





I går på eftermiddagen var jag och familjen/släkten och körde minigolf. yee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0