bättre sent än aldrig

I söndags åkte jag in till stan med Julia för att se Chris Medina. Riktigt bra kille! När han var klar gick vi vidare till restaurang Saffran Polo för att äta med Julias mamma, pappa och syster. Riktigt trevligt var det! Min namnsdags present från dom. TACK! Efter det åkte vi hem till Julias syster och fikade medan den första snön kom. Mysigt som bara den! Tyvärr har den ju försvunnit nu.
I måndags åkte jag ner på stan efter att ha suttit kvar och jobbat ett tag. Jag mötte upp Julia och vi åt på Santa Monica Taco Bar. Jätte gott var det! Efter det gick vi till Friskis&Svettis för att gå på ett aerobic pass. Vi stannade i tjugo minuter sen gick vi. Så jävla svårt.
I tisdags satt jag kvar i skolan och pluggade. Jag och Julia åkte efter det till SubWay och åt. Efter det gick vi åter igen till Friskis&Svettis för att prova på ett dans fuego pass. Så sjukt kul var det. Kommer absolut gå på det igen! Både jobbigt och roligt, vilket gör det mycket roligare att träna!
I onsdags (igår) var vi lediga. To sovmorgon till tolv och satte efter det igång och pluggade i stort sätt resten av dagen. Har inte så mycket mer att säga om det. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0