så här ligger det till

Sitter nu och väntar på att moster ska komma hem med min resväska. Så ska jag börja oacka till Tyskland. Åker rätt så tidigt imorgon satt kommer inte hinna uppdatera imorgon. Inte i Tyskland heller tyvär. Super dyrt att surfa på mobilen, och har inget trådlöst internet satt datorn får också vara hemma. Tror inte jag skulle haft tid till att blogga heller  men aja. Idag har jag sovit rätt så länge. En del av släkten kom på avslutningsfika och så. Senare hade jag och syster nå slags av vatten krig och så solade vi. Skönt! Mycket bilder kommer senare när jag kommer hem, och även bilder från avslutningen. puss och kram så ses vi på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0