tältning

Hej! Uppdateringen har inte gått frammåt på några dagar som ni nog märkt. I måndags var jag med sanna ett tag på dagen. Sen åkte jag och Theres hem till amanda. Vi provade att sätta upp tältet och så kollade vi på vampire diaries. Sen sov vi hos henne. Vid tolv åkte vi hem, jag packade ch lite så, sen kom Theres och amanda och så kollade vi på tv. Sanna kom även efter ett tag. Vi hittade en plats att tälta på och sen efter om och men kom killarna. Vi hade en jätte mysig kväll men grillning och massor av prat. Vet inte när vi somnade, men vid halv sju vaknade vi av att killarna inte hade nåt liv. Men nu är jag iaf hemma. hörs när vi hörs. puss



Bilden är tagen vid två. SOMMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0