helgen

Hej!
Tänkte berätta lite kort om helgen bara. I fredags åkte jag hem efter skolan och städade mitt rum lite snabbt. Sen lite senare kom Alex och Jazze. Efter ett tag kom även Julia. Vi åt mat, kollade på film och träffade killarna ett tag. Vid tolv satt vi på en film som vi minst sagt somnade till.
Vaknade vid elva på lördagen. Åt frukost och fortsatte kolla på filmen vi inte såg klart på. Vid halv tre åkte dom hem, då åkte jag och Julia till the gym och tränade. När jag kom hem åt jag med familjen och sedan träffade jag Julia. Vi gjorde inget speciellt.
Vaknade vid elva idag igen. Har ätit frukost och kollat lite bloggar. Senare idag ska jag + familjen + julia + hennes familj in till stan för att ha lite första advents mys. Kolla på raketer, Chris Medina, fika och marknad. Det ända som saknas är snön. Har haft en super mysig helg. puss

Kommentarer
Postat av: jasmine

astrid den första, tredje och fjärde är helt förfärligt fula på mig. kan du snälla ta bort... allafall den första :) puss <3

2011-11-27 @ 22:55:08
URL: http://jassiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0