nu är det dags för fredags myyys

Hej. Jag och moster kände mer för Gränby är stan. Vi åkte först till mormor och morfar på en fika och en liten mysig pratstund. åh, dom får mig på bra humör varenda gång vi träffas. Sen drog vi vidare till Gränby. Moster shoppade väll en hel del, till skillnad från mig som som gick och kollade lite. Och som alltid, när man inte ska handla något hittar man ju miljon tals saker man vill ha. Men nej, pengarna ska spenderas i USA har jag bestämt!
När vi kom hem åt vi en riktigt god middag. Lax serverades. En favorit. Nu är det dags för fredags mys med massa godis tillsammans med la familja. puss
kläderna som jag bar idag: linne - primark   byxor - vila   halsband - guldfynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0