två flugor i en smäll

lördag : Igår åkte jag och Amanda ner på stan vid halv två. Jag köpte ett linne och Amanda shoppade. En mysig fika blev det också såklart, på Storken. Favoriten. Sen vid fem åkte vi hem. Jag åt tre rätters med familjen + moster + mormor och morfar för att fira morfars födelsedag. När dom hade åkt hem träffade jag killarna och Amanda. Vad vi gjorde vet jag inte... typ chillade bara.
40 kr - monki
söndag: Jag vaknade typ halv elva idag. Åt frukost och fördrivit tiden med att spela spel på mobilen. Aldrig fel. Planerna för idag är inte klara. Ta det lugnt och förbereda sig för skola i morgon kanske kan vara ett smart drag. får se hur det blir. puss
'alla barnen' appen på Iphone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0