22 november

Hej! Idag fick vi sovmorgon till åtta. I alla fall jag. Så jag gick upp åtta och fixade mig. Sen tog jag nio bussen, sedan vare dags för teater. Den var rätt så bra. Tillbaka till skolan efter det, lunch och sedan vare dags att plugga. Satt även kvar i skolan och redovisade. Gick ganska bra det med. När jag kom hem lade jag mig i sängen med mjukis kläderna och läste. Middag åts ett tag efter det och nu sitter jag framför datorn och kollar bloggar mm. Var jävligt taggad för ett "zumba" pass på friskis men det är ju så fasligt sent, får nog ta det nästa vecka. Jag och jazze tränar i alla fall imorgon på gymmet bara, eller kanske ett pass. Vet ej. Men ha en bra kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0