helg

Hej! Dålig uppdatering jag vet. Men nu kommer en liten uppdaering från torsdag tillidag.







I torsdags efter skolan åkte jag och Jazze till gymmet!





En vanlig dag i skolan i fredags. Efter skolan åkte jag hem och kollade på The Vampire Diaries. Chillade lite med familjen och hjälpte Theres att bära kartonger till deras nya hus.

Igår pluggade jag hela dagen. Sen på kvällen kom Julia och hennes mamma över och åt mat och så. Vi gick sen ut med alla killar och Amanda och Theres. Sen när jag kom hem kollade jag med familjen på den nya Iren Huss filmen. Jätte bra!

Idag har jag också pluggat lite. Ska nu kolla på Jersey Shore och sen ikväll ska jag och familjen hem till Nikki. puss och kram hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0