Justin bieber

Med tårarna rinnande ska jag försöka skriva några rader om detta videoklipp.
Video klippet är så bra. Så jävla sant! Att vara 17 år och ha så många människor efter sig som säger att dom hatar honom, fast man inte ens känner honom. Okej att man inte gillar hans röst, men vafan...man kan inte säga att man hatar någon man inte känner, som man kanske inte ens lever i samma land som. När flera grupper och sidor skapas för att visa att han är det värsta som finns tycket jag att det har gått för långt. När han går upp på scenen och alla bara buar och skriker att han ska dö...blir jag så jävla arg. Så himla omoget. Ingen kan säga att han inte kan sjunga, för det kan han. Man kanske inte gillar hanns röst, men han är fortfarande inte dålig.
Han man över 13 miljoner följare på twitter och är med i Guinness rekordbok för att hans musikvideo har spelats mer än något annat på Youtube tycker jag det ar ett bevis på att man kan det man gör.
Som det står i videon. Justin är bara ett barn, som har fått uppfylla din dröm. Som har flera miljoner fans.
Låt honom vara. Alla vet att ni bara är avundsjuka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0