helg med bestis festis

Efter att Theres och Amanda åkt hem i fredags ringde jag Jasmine. Vi bestämmde snabbt att hon skulle sovahär så jag och mamma åkte och hämtade henne, åkte sen till Skopunkten,Ikea och Max. Käkde när vi kom hem och sen gick vi ut och träffade grabbarna. Julia kom efter ett tag, men gick ett tag efter det. Jag och Jasmine stannade ute till klockan var drygt ett, så vi gick in och kollade på film. Friends with benetist blev det, igen. haha. Vi vaknade rätt så sent på lördagen, kollade på dom två avsnitten på sesong tre av The Vampire diaries, igen. haha.
Såjäkla bra asså! Sen efter ett tag kom Julia ocj vi gjorde inget speciellt. Senare på kvällen gick vi ut igen och träffade killarna. När vi kom in gick vi ochla oss direkt. AS trötta! Båda töserna sov hos mej. På söndagen när Jasmine åkte hem åkte jag och Julia direkt hem till Cornelia. Vi lagade mat och jag och julia cyklade även ända till Gränby! När jag komhem gjorde jag inte så speciellt mycket. En mycket trevlig helg hade jag! puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0