How we gonna walk at the rainbow stairs

Igår var skoldagen bra. Den gick rätt snabbt trotts att det var fredag! Efter skolan åkte jag óch tjejerna ner till Gränby och gick runt där ett tag! Trevligt. Sen när jag kom hem kollade jag på lite olika program.
Skulle ha åkt till Theres med jag orkade inte. längtar tills hon flyttar till vänge!
Idag ska jag åka in till stan och träffa Kajsa. Vi ska gå på stan lite, kulturnatten ikväll och sen går vi hem till kajsa och kollar på film och myser! Ha en bra lördag. puss







Några väldigt dåliga bilder på gårdagens outfit. Men ni fatar säkert.

Linne - bikbok   Byxor - vila   halsduk - ginatricot   kofta - england   väska - england

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0