take me down like a domino
















Lite bilder från fredagen. I skolan hade jag på mej det på första bilden som ni nog förstår. I slutet av dagen fick vi glass. mums. Sen efter skolan åkte jag hem och städade lite. sen kom amanda, theres och marlene. Vi kollade på sesongspremiärs programet av The Vampire Dieries. Sen gick vi ut och träffade killarna. Ovanligt många, men det är alltid kul. Var ute ett långt tag, tills vi gick hem. Theres och Marlene var hos mej ett tag och en åkte dom hem. Jag och Amanda kollade på Jersey Shore och sen sov vi.
På lördagen vaknade vi sent. Åt frukost och kollade på film. Sen åkte vi hem till Amanda, Theres var även med. Vi kollade på tv och gjorde inte så mycket. Efter att vi hade hängt där ett tag åkte vi tillbaka till vänge, och var med killarna igen. Trevligt! Slutade med att vi blev sittande på pizzerian ute i kylan och snackade. men det är kul det med. 

 





Igår var jag och Julia på instruktörsak på Friskis&Svettis. Det gick jätte bra!
Efter det åkte vi hem till mej och fixade lite mackor och bullar och åkte sen upp till Hagby och kollade på Theres match. Där träffade vi några andra också.
När matchen var klar åkte jag hem och gjorde inte så mycket.

 nyttig frukost jag vet.

Idag har det väl inte hänt specielt mycket i skolan...inget faktist!
Efter skolan åkte jag hem och satt mej direkt vid datorn, där jag fortfarande sitter.
Ska snart ut och fota lite med Julia till bildprojektet i skolan. Hoppas att det går bra!
Ni får en bild som omfattar temat på bilden.



 god mat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0