you dont know what you got, til tou missing it a lot





klippte mej i fredags. Efter det gick jag och julia och beställde tid på friskis och svettis.



På kvällen när jag kom hem åkte jag till Amanda. där theres redan var. Vi kollade på film och myste. amanda hade presic kommit hem från Kreta satt hos var lika brun som en pepparkaka!










I lördags gick jag och Julia på bio. Vi såg `Jag saknar dej `. Direkt efter filmen tyckte jag att den var sådär, men nu i efterhand tycker jag att den var jätte bra!











Sen var det ju den långa "promenaden" men nästan alla nior. vi gick sexton kilometer med typ tjugo kilo på ryggen. Vandringen gick till Fjällnora, där vi padlade kanot, lagade mat och satt vid brasan. MYS!



En vanlig dag i kunskapsskolan med mina galna/underbara vänner!





Efter skolan gick jag och brudarna ner på stan. Och som ni säkert vet så var det modelljakten. Jazze sökte och jag är super stolt över henne. Hon gick tyvärr inte vidare men jag tycker att hon är klart mycket snyggare än dom som gick vidare.
Och som ni ser på bilderna så är både Kenza och Andreas hur snygga som hälst. Och JA Andreas gjorde high five med mej! överlycklig!

Men ja. där fick ni en liten uppdatering om var jag har gjort den senaste veckna. Ha det bra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0