update

I tisdags förra veckan efter skolan åkte jag tillsammans med cajsa och cornelia hem till cornelia. vi taggade till lite till Fuego och drog till friskis vid sex.
Efter skolan i onsdags åkte jag hem och chillade lite. Tog bussen in till stan igen och körde ett step-pass. Efter det följde jag med kajsa hem. Vi handlade lite mat, lagade och åt maten, kollade på film och hade det bra. Sov även där.
På torsdgas morgonen tog jag en promenad till skolan. Kajsa bor nämligen rätt så nära så det är super bra! I skolan hände väl inte så mycket. Litet tomt utan Alex som är i Karibien och har det bra. Avunsjuk! Men det är hon värd! Efter skolan åkte jag till tandläkaren och sedan åkte jag och Julia till maxi för att köpa lite godis och annat gott till Sälen.  När jag kom hem  packade jag och gjorde inget speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0