i´m back!

Hej på er! Nu har jag fått en ny laddar sladd till datorn så nu kan jag äntligen uppdatera. Även fast det är skönt att inte behöva tänka på att blogga så känns det ändå konstigt på något sätt. Efter ett tag börjar jag faktiskt sakna det lite. Så nu är jag på bloggar humör. Tror inte jag orkar fixa en ny blogg heller, ska nog bara göra om lite på denna istället! 
Idag åkte jag in till stan med pappa och vi gick till macoteket och fixade ny sladd. Den gick på försäkringen som tur var, slapp slösa pengar på det! Sedan åkte vi hem och jag har fixat naglarna och kollat på andra avenyn. Nu ska jag ner och äta. Pappa har grillat vilket är toppen! Efter maten ska jag uppdatera lite mer och så kanske Julia kommer förbi. puss ha det så bra så ses vi alldeles strax....promise i´ll be back this time haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0