The big big Bang, the reason i'm alive

Hejhej!
Igår gick jag i skolan som vanligt. Hade även håltimme i cirkus två timmar så åkte ner till stan och åt lunch med mamma. Efter det åkte jag tillbaks till skolan och hade historia, och sedan åkte jag hem.

Idag väckte Sanna mig vid tio...så klädde på mig och åkte till henne nästan på direkten. Vi kollade på LOL som var helt sjukt bra, en ny favorit helt klart! Vid fyra tog vi bussen till stan och gick sedan till FUGU och åt. Efter det gick vi runt på stan ett tag, tog en tur till gränby och sedan tillbaks till stan där vi fick vänta på bussen i en timme. Var ute en stund när vi kom hem, men nu har Sanna gått hem och jag ska sova. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag. Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0