update

Hej på er!
Jag tänkte började med att be om ursäkt att jag inte bloggat den senaste veckan. Tänkte precis börja meningen med att det inte har hänt så mycket den senaste veckan, men då skulle jag ljuga. För det har hänt väldigt mycket faktiskt. I torsdags började jag skolan...gymnasiet! Jag har valt att gå på Lundellska. Eftersom att jag bara gått där i några dagar så kan jag inte säga så mycket om skolan, men jag tycker att den verkar bra, klassen är bra, så jag tror och hoppas att jag kommer trivas. 
 
I lördags åkte jag tillsammans med Julia och hennes pappa ut med deras båt. Vi åkte runt, fikade, badade och åkte ring efter båt. Det var så jävla roligt så det finns inte, fast man fick rätt så ont i rumpan haha. Julia hade med kamera så jag lägger upp några bilder från det när jag fått dom. 
 
I Söndags tog jag och Julia bussen in till stan och mötte upp Jazze. Så kul att träffa henne igen, har gått lite över en månad sen sist tror jag. Vi tog i alla fall en lång fika på Wayne´s. Efter det åkte jag och Julia vidare till maxi och handlade lite till kvällen. Vi hade nämligen pool-party för två. Vi åt och badade, trevlogt trevligt!
 
Igår, alltså måndag var det dags för plugg...började följa schemat, inte riktigt fullt ut men nästan.
Gjorde inte så mycket efter skolan, åkte hem och tog det lugnt. 
 
Idag var en riktigt skön dag! Började som vanligt halv nio. Hade matte, samhällskunskap och media. Efter det var alla lektioner inställda så tog tolv bussen hem. När jag kom hem åt jag lunch, och kollade på Kourtney and Kim takes New York. haha har snöat in mig lite på "The Kardashians", men älskar verkligen hela den familjen! 
Snart kommer Julia hit. Ingen aning vad vi ska hitta på. puss&kram
 
kläderna jag hade första skoldagen. 
andra dagen var det dags för lite tävling/samarbestövningar i skrapan tröjor
 
vid skaris i lördags
 
I söndags på Wayne´s
våran buffé i söndags. kommer mer bilder från det sen, har inte dom än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0