breaking dawn part 2

Har precis kollat klart på breaking dawn part 2. Tycker alla Twilight filmer är bra, men den här är jag lite tveksam till. Tyckte den var väldigt seg i början, sen slogs dom i fem minuter sen var den slut...typ. Efter som att jag såg den nu, långt efter den kom ut så visste jag dock redan vad som skulle hända, så det kan ju vara en anledning till att jag inte gillade den heller. Filmen är ju absolut värd att se eftersom att det är den sista (vad de har sagt i alla fall) av alla filmer. Känns lite konstigt just nu tycker jag, på grund av att de var den sista liksom. Känns alltid så tomt när en serie eller film serie tar slut, som man kollat på i flera år. Och med Twilight har det alltid känts som "de kommer en till snart", men nu gör det inte det....sorgligt. Aja, känns som att Twilight kommer vara något man kommer minnas, och det kommer alltid finnas en liten gnutta kärlek till filmerna kvar, alltid! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0