friendship never ends

Hej! 
Dagen har vart nästan helt intill perfekt, om man bortser från provet vi hade. Jag började i alla fall halv nio och slutade halv tolv. Jag åkte ner på stan med Donia och vi gick runt och kollade lite. Jag hittade en nyårsklänning (som jag visar bilder på sedan, förmodligen i morgon) och köpte även present till Cornelia, som fyllde år igår. Jag mötte sedan upp Julia på stan och vi tog bussen till Cornelia. Hos Cornelia hade vi en mini-reunion med alla tjejerna (-jazze) från kunskaps tiderna. Vi lagade mat, snackade en massa om allt möjligt och hade det mysigt. Jag kom precis hem och har hunnit tagit en dusch. Nu ska jag måla naglarna och kolla på x-factor US. myyyys!
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon. puss&kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0