helgen en vecka sedan

Hejhej! för det första vill jag be om ursäkt för de usla uppdatering. Vet faktiskt inte vad det tagit åt mig. Men nu är jag back on track, sugen på att blogga med andra ord.
Vi börjar med förra helgen som var super.
Jag och Julia började lördagen med ett träningspass på friskis&svettis. Riktigt skönt och köra på morgonen. Jag kom hem vid halv tolv. Gjorde där efter inte så mycket fram till fem ungefär. Då jag började fixa mig för att klockan sex hämta upp av Julia. Vi plockade upp Amanda i stenhagen och åkte därefter hem till Cajsa. Där lagade vi tacos, kollade på tv, gjorde fruktsallad och satt vid datorn.
På söndagen vaknade vi rätt så sent. Jag hängde på familjen Nordlings på frulle på MoeJoe's, vilken var fantastiskt gott. Bytte ett par byxor och åkte där efter hem. På kvällen träffade jag Sanna. Vi tog en power-walk och belönade oss med en varsin semla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0