veckan

Tänkte lägga ut bilder från veckan och även skriva några rader om dagarna.
Började måndagen med skola som vanligt. Efter det gick jag hem till Julia och vi fixade mellis. Underbart!
Jag gick sedan hem till sanna och var med henne ett tag.
Efter skolan i tisdags drog jag, julia, cornelia och cajsa hem till cornelia. Vi kollade på tv och åt plättar. Halv sju befann vi oss på friskis&svettis reda för ett fuego-pass.
I onsdags ringde klockan 04:45...inget annat än att tänd lampan och gå upp fanns i mina tankar. Hämtade uppJulia tjugo i sex och åkte till skolan, där bussarna som skulle ta oss till Romme stod och väntade. Efter ungefär två timmars bussresa var vi framme. Vet inte riktigt vad jag ska säga, men händelserikt beskriver dagen väldigt bra. Jag kom hem i tryggt förvar runt sju.
Efter skolan i torsdag satt jag kvar i skolan ett tag. Åkte till Tiunda och mötte upp Kajsa, och vi gick sedan hem till henne. Vi chillade och taggade inför ett fuego-pass, denna gång i Ekeby. Ingen hitt kan jag väll kalla det, men ändå. Vi åkte efter det hem till Kajsa och duschade och hade det bra. Somnade lagom tid.
Fredag = sovmorgon. Eftersom att Kajsa bor i stan fick jag sova mycket längre än vanligt. Dock kom jag försent pågrund av bussen osv. Skoldagen gick relativt snabbt. Efter skolan åkte jag, jazze, cajsa och cornelia ner på stan och tog en fika på MoeJoe's. Nya favoriten kan jag säga! Jag tog kvart över tre bussen hem och gick sedan till Theres. Sanna kom efter ett tag och vi chillade hemma hos Theres hela kvällen. När det var dags att gå hem följde jag med Sanna och sov där. Vi kollade på film och somnade efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0