söndag 24/6

Hej hallå på er!
Internet har krånglat hela dagen så har inte kunnat blogga idag. Känns inte så aktuellt heller med tanke på att jag vaknade halv tre, PÅ DAGEN idag. Förstår inte varför riktigt eftersom att jag somnade runt tolv igår. Med lätt matte kan jag alltså meddela att jag sov i 14 timmar och 30 minuter. Lite onödig information som jag känner att ni måste veta. 
Vi sex kom morfar förbi och gjorde oss sällskap under middagen. Mysigt! Grillat stod på menyn, vilket alltid går hem. Just nu ligger jag och är på förvånansvärt bra humör. Förmodligen är det väll för att mina favoritkillar uppträder för mig, live, i mitt rum,  spelas på spotify. Ska fortsätta lyssna på dom och kolla runt lite efter saker jag ska köpa i England. Åker dit om cirkus 2 veckor. ska bli skönt att åka bort! aja, hoppas ni har njutit av att läsa detta otroligt  intressanta inlägg. Ps. om ni träffar på Harry Styles kan ni gärna skicka hit honom till mig. Tack, puss och hej!  
 
 
ni får en bild från USA, åh så jag saknar det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0