tisdag 26/6

Hej på er! 
Just nu sitt/ligger jag i min säng. Jag kollade runt lite på spotify efter ny musik och kom till Maroon 5s album Overexposed. Vet inte om det är nytt, men det släpptes 2012 och jag har bara hört en låt så jag antar det. Aja, det är riktigt bra i alla fall. Så det spelas på spotify hos mej. Intressant information jag vet, men ni fick i alla fall ett tips på bra musik! 
Idag har jag vart på jobbet, som vanligt. Efter det åkte jag och Julia hit. Vi har kollat på One Tree Hill och bakat scones. Det var underbart, båda sakerna. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik  och skriva på min "vad jag ska köpa i England" lista. Och för er som bryr sig, nu är det klart. Jag och min lillasyster ska ta oss till England, helt själva...det kommer bli intressant detta. Blir inte förvånad om vi blir tagna av polisen för att ha knark i bagaget, eller missa vårt plan eller något sådant. Men jag får hålla tummarna på att det går bra. Puss och godnatt :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0