veckan

Lite bilder från veckan som gått. I måndags kom kakorna som vi i skolan ska sälja till balen. Vi i balgruppen fick packa upp allt och fixa allt med det. När skolan var slut åkte jag och Julia till Lager 157 och jag lämnade tillbaka ett par byxor. Sen gick vi och åt lite mellis och sedan åkte vi till friskis och körde ett step-pass. När det var klart hämtade mamma och pappa upp oss och så åkte vi vidare till Ikea och åt middag och kollade på lite saker ill tvättstugan och till mitt rum.
I tisdags hade vi i skolan hemstudiedag. Jag var hemma och slappade och pluggade. På kvällen åkte jag in och tränade med Julia.
I onsdags efter skolan åkte jag hem till mormor och morfar för att umgås lite. Vid halv sex åkte jag till stan och gick på ett step-pass.
I Torsdags efter skolan åkte jag och Cajsa ner på stan och kollade runt lite.
Igår Efter skolan åkte som sagt jag, Julia, Alex och Cajsa ner på stan. Käkade glass och chillade. Sen åkte jag och Cajsa och tränade och sedan åkte jag hem.  Det har vart en bra vecka, mycket träning och underbart vår väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0