tonight, we are young

Hej! Igår vid sex tog jag bussen till stan. Där mötte jag upp Jazze och Lina. Vi gick runt och tittade lite, åt även på Subway. Vi tog bussen till Flogstad med några andra i förväntan på fest på ett av taken. När vi väl kom dit var det självklart inget. Vi gick ändå upp på ett tak och chillade lite. Sedan träffade vi på lite mer folk och drog till Stenhagen. Festen där var inte heller så vidare rolig, så vi drog tillbaka till Flogstad och bestämde oss för att åka till Gamla Uppsala på en fest. När bussen kom och alla skulle på märkte jag att vi hade blivit sjukt många. Vi tog i alla fall bussen till någonstans mitt ute i ingenting. Fick typ gå en kilometer till festen, som inte ens var en fest, så det var bara att åka tillbaks igen...kvällen slutade med nattkäk med Jazze och Lina på Donken. Sedan åkte vi hem till Jazze och somnade på direkten.
Trotts hur kvällen såg ut var den ändå rolig. Lärde känna flera underbara människor. puss
Mobilen laddade ur på bussen in till stan, därför blev det inga bilder tagna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0