Bloggpaus

Nu har jag bestämt mig. Jag tar en "blogg paus" (usch vad det där lät töntigt, typ som att jag trodde att jag var jätte känd haha) nu i typ två veckor kanske. Sen när jag börjar igen kommer jag lägga ner mycket mer tid på bloggen. Jag kommer försöka ta mer roliga bilder, använda systemkameran oftare, blogga fler gånger om dagen, blogga om roligare saker och så. För jag tycker det är roligt att blogga. Men som min blogg ser ut nu och med tanke på hur tråkig min blogg är så fattar jag inte att jag har några läsare över huvud taget. Funderar även på att skaffa ny blogg, kanske även byta blogg portal. Vi får se hut det blir, men bara satt ni vet. Ha det bra så hörs vi senare, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0