forget about the world, be young tonight

Hej! Idag var en rätt så ovärd dag i skolan. jag skulle ha haft medi 8.30, men den vart inställd så jag, Tova och Viktoria åkte in till stan och Tova åt frukost. Sen när vi kom tillbaks hade vi svenska i typ en timme, sen fick vi reda på att psykologin var inställd så vi hade håltimme till halv tre. Jag åkte i alla fall till morfar då och åt lunch med honom, så mysigt så! Skippade historian så tog tåget till Stockholm vid två. Jazze mötte upp mig och vi gick och fikade, och gick runt och pratade och kollade på lite olika affärer. Nu är jag hemma hos henne, och hon duschar. Stannar här tills söndag, så kommer kanske inte uppdatera...inte för att jag har gjort det på så länge men internet funkar inte alls hemma. Bara satt ni vet. Jag återkommer när internet funkar.
 
Ps. kom in på GUC, så jag börjar där på måndag! 
gammal blid på mej och jazze, så lycklig att jag har dej

Kommentarer
Postat av: Louise

Varför ska du börja på GUC? :)

Svar: Jag trivdes inte på Lundellska, och GUC var mitt andra hands val så jag valde att byta dit :)
Astrid Born

2012-09-09 @ 22:11:07
URL: http://louiseochalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0