back to England

Hej på er! Både igår och idag har jag bara vart hemma och tagit det lugnt. Har kollat om första säsongen av Keeping up with the Kardashians, och även några avsnitt på säsong fem. Hade tänkt och träna både idag och igår men gjorde illa tån i söndags så har inte kunnat gå, men det börjar bli bättre så hoppas jag kan träna i morgon. 
 
Vi har även bokat biljetter till England i sommar. Detta år åker hela familjen istället för bara jag och Sofia, eftersom att min moster fyller femtio så ska hon ha fest. Sen ska vi även åka till London i två dagar,vilket betyder att jag  måste börja spara pengar nu. Har några saker jag ska köpa och affärer jag ska till, b.l.a  är Victorias secret, Forever 21 och Primark några självklarheter. Har även tänkt kolla på lite skor, t ex converse och Nike Air Max. Längtar som bara den!! 
 
Ha en fortsatt bra dag/kväll, så hörs vi. puss&kram
 
 
 moster in action förra året i England

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0