30 december

Hej! Idag (30 december) har jag förberett mig lite för imorgon, nyårsafton. Jag ska till Donia med Jessica och Madde, så ska vi ha lite tjejmiddag. Sedan vid tolv ska vi till slottet och kolla på raketer, sen efter det blir det antagligen fest och sen åkte jag med Anna hem och sover hos henne. Hoppas och tror det kommer bli toppen! Jag, Sofia och pappa åkte även till Gränby idag. Jag fick med mig hem ett armband, en tränings t-shirt och sen lite saker till imorgon. T ex nylån strumpbyxor, nagellacks bort tagning mm. Hörs när vi hörs. puss&kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ????

Var kommer armbandet ifrån???

Svar: Armbandet kommer ifrån ur&penn !!!!
Astrid Born

2013-01-06 @ 01:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0