det ni har missat

Jag, Julia och Rickard fortsatte chilla på jobbet
träffade Cornelia på stan efter att inte ha träffat henne på väldigt länge, vi gick runt och myste på stan
firade riktigt sommarlov med Julia
När jag kom hem från England åkte jag hem till Cornelia. Vi kollade på film och hade det  bra
 
sitter aldrig fel med lite forever-alone mys när ingen av vännerna är hemma. Kollade på världens bästa serie och drack te
tog moppe kort och skaffade moppe...cool jag vet
 
cajsa kom hit på sleep over. Vi kollade på film och chillade
jag och Julia tog en tur till maxi och köpte med oss lite "mat". Vi satt oss i en park och åt och pratade. 
 
 
sommaren kom på riktigt. spenderade några dagar i solen och i poolen, skit skönt!
 
Jag och Julia åkte in till stan och träffade Alex och Jazze som vi inte träffat på väldigt länge. Vi gick runt och tittade, pratade och åt. Riktigt mysigt! 
införskaffade mig en skinnväst. Inte direkt så typiskt mig men men. snygg är den i alla fall
 
 
 
min familj och Julias familj tog en tur med Birka Paradise. Det var väldigt roligt. Dock inte den bästa maten, men trevligt sällskap och bra efterrätt höjde upp det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0