england 2012

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På väg hem från flygplatsen stannade vi vid ett av drottningan av England slott, minns inte vad det hette. Men vi gick runt där i det området och kollade. Jätte mysigt och typiskt Engelskt. Efter det satt vi oss i bilen igen för att åka hem. Men det blev ett stopp i bradford on avon. Där vi åt afternoon tea. När vi var klara där åkte vi hem och chillade. Spelade lite spel och åt mat. 
 
 
 
dag två blev en shopping dag. Vi åkte till Primark och hängde där i några timmar. Den bästa affären jag vet! Efter det tog vi en paus från allt shoppande på Starbucks. Sedan fortsatte vi med shoppandet ett tag och åkte sedan hem. På kvällen gjorde vi inte så mycket, tog det lugnt bara. 
 
Kommer inte ihåg vilka dagar vi gjorde vad, men en dag var vi på thorpe park, vilket är ett "tivoli" lite utanför London. Det var riktigt roligt, mycket större och läskigare saker än på t ex grönan. 
 
 
 
 En dag åkte vi till ett gammalt hus. Inte det roligaste med ändå lite intressant. Sen på eftermiddagen fikade vi.
 
En dag gick vi höghöjdsbana vilket var det läskigaste jag gjort. När det var klart pussade jag seriöst marken.
På kvällen åkte vi till Martins släkt och åt middag.  Hans systersotter har köpt en ny lägenhet så vi kollade på den och så. 
 
 
 Självklart nöjer jag mig inte med en shopping dag, så vi tog en till. Inte så mycket med den dagen. shopping shopping shopping...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0