florida - del tre

dag nio spenderades som många andra dagar på stranden. På kvällen åkte vi till min favorit restaurang Bubba Gump. Underbart
Dag tio började med en härlig frukost på waffle house. Efter det åkte vi vidare till gallerian och shoppade upp våra sista dollar. Vi fixade även manikyr (akryl-naglar). På kvällen åkte vi och åt på restaurang och firade den sista kvällen i det underbaraste landet i hela världen.
Dag elva, den sista. Vi åkte till flygplatsen och fixade allt som skulle fixas där. Körde på frukost från Starbucks. Åtta timmars flygning väntade och jag var allt annat än glad att lämna usa.
Vi kom hem på morgonen onsdag den fjärde. Eftersom att tids skillnaden är så stor blir det lite knas med dagar och sådant. men nu har ni i alla fall fått sen min underbara resa till USA som jag alltid kommer minnas. Redan efter första dagen kände jag mig som hemma, och ville mer än allt annat stanna när sista dagen var kommen. Landet överraskade mig totalt. Värmen, kulturen, allt underbart trevligt folk och mycket mer. Hoppas jag kommer tillbaka snart, väldigt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0