sommaravslutning

Hej!
Igår var det sommar avslutning på skolan. Känns helt sjukt att ha gått ut grundskolan. Det började i andra skolans aula. Sedan gick vi alla till våran skolan, "minglade" runt lite och sedan samlades alla i sina klassrum. Vi fikade, fick betyg och så. När det var klart började gråtfesten. Dels för att sluta Kunskapsskolan, som jag faktiskt kommer sakna. Men den största anledningen var för att en av mina absoluta bästa kompisar ska flytta. Kommer kännas konstigt utan henne här i Uppsala.
Jag och ett stort gäng drog sedan ner på stan för att äta på Dragon Palace. Riktgit gott! Åkte sedan hem och firade med släkten. Senare på kvällen träffade jag några kompisar och hade det bra.
fler bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0