uppdatering

april:



1. sista terminen i skolan började gå fortare och fortare. alex, jag och jazze i skolan
2. Min underbara vän Jazze fyllde år, älskar dej
3. dags för spexfoto. cajsa, jag och julia
4. Annie från Halmstad var uppe och hälsade på, riktigt roligt! Hade inte träffats på tre år
5. solen blev allt starkare och starkare, första "solningen" för året
6. Den bästa mamman i världen fyllde år
Maj:



Började bli varmare och varmare så jag tog mitt lilla pick&pack och satt mej ute några kvällar i rad. Kollade på bla. one trre hill och lyckan i LA, pluggadeoch drack smoothie
Skittles kom in i mitt liv haha. Började med att jag och Sanna hittade det på maxi. Sedan när min moster kom hit från England hade hon med sig det till mej!
Sen i fredags åkte jag, Julia, Amanda och Cornelia hem till Cornelia efter skolan. Jag och Cornelia åkte sen och tränade och sedan mötte vi upp Julia och Amanda på stan och drog till Cornelia igen. Där lagade vi mat, kollade på film och hade det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0