Cause I don't want-want nobody when I got-got your body Baby no no nobody

Hej på er!
Nu funkar internet igen, vilket betyder att jag kan blogga! Tänkte att jag gör detta inlägg om in helg, och även ett inlägg med lite bilder från förra veckan. 
 
Min helg har vart super! Åkte som sagt till Jazze i Stockholm i fredags. Vi fikade och gick på stan när jag kom fram. På fredags kvällen hade vi myskväll. Vi lagade mat, kollade på första säsongen av awkward och åt godis. 
På lördagen fortsatte vi med säsong två av awkward. På kvällen åkte vi in till stan med planerna att fika vid vattnet. Enklare sagt än gjort. För det första var det kallt, och svårt att hitta ett fik som var öppet. Så vi gick runt i stan och letade. Hittade inget på typ en timme. Men tillslut hittade vi ett. Så vi tog en varsin muffins och chai latte och värmde oss. Sen tog vi pendeln hem och gjorde inte så mycket mer. 
Idag vaknade vi vid ett. Vi gick upp och gjorde pannkakor och kollade på film. Vi duschade och fixade oss för att åka ner på stan. Men iden gick väldigt snabbt så när vi kom till stan hade allt stängt, så jag tog tåget hem. 
Nu sitter jag och lyssnar på musik, lite smått nervös inför i morgon då jag börjar på GUC.
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0