just so you know I´m alive

Hej!
Hade tänkt att gör värsta uppdateringen med bilder och sådant, men självklart ska det inte fungera att lägga över bilderna från mobilen till datorn. Så jag sparar den uppdateringen tills i morgon. 
 
Just nu sitter jag ny duschad och lyssnar på musik. Haha kände att det blev ett väldigt intressant inlägg det här!
Så då kan jag ju lägga upp lite bilder på det jag köpt senaste tiden. Inte alls mycket men ändå.
 
Och en till sak, jag saknar min Jazze like crazy! Hoppas fortfarande på att hon ska komma hem en dag...älskar dej min finaste 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nancy

hej jätte fin blogg :)
vart har du köpt dina boots skit snygga är dom :)

Svar: hej, tack så mycket! skorna är från ellos.se, visst är dom! dom är jätte sköna och varma också, så satsa på ett par såna tycker jag!
Astrid Born

2012-09-13 @ 20:32:55
URL: http://www.nattstad.se/nancy.daffour

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0