helgen

Hej på er! 
I fredags åkte jag och Julia in till stan vid halv sju för middag på Java. Vi åt tills vi fick matkoma, och gick då vidare till Coop och köpte lite gott till kvällen. Bussen tog oss hem. Väl hemma hade matkoman gått över och vi åt lite till och avslutade kvällen med pll. En väldigt mysig kväll!
 
I går (lördags) kom morfar och  min moster hit på middag. När min moster kommer hit tar hon alltid med sig den bästa maten från England, vilket betydde matkoma igen. Vi hade det väldigt mysigt, med mycket skratt och bra sällskap.
 
Idag vaknade jag sent. Sista dagen på lovet, det värsta som finns. Jag åkte i alla fall till mormor med mamma och Sofia. Roligt som vanligt. Vi har precis kommit hem, och kollar nu på film med Sofia. 
Hoppas ni har haft ett bra lov, puss&kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0