helgen

Hej!
Efter skolan i fredags åkte jag hem och chillade lite. Vid sex gick jag till Theres och vi kollade på Idol finalen. Gick väl hem vid elva tror jag.
I lördags åkte jag och amanda in till stan vid halv elva. Vi åkte till Diös och kollade på Theres cup. Vi halv två åkte vi in till stan. Amanda shoppade lite och sen gick vi och fikade på café Årummet. Statt där och snackade i typ en-en och en halv timma. Vi tog bussen till stenhagen där Amanda gick till Paul och jag till maxi där pappa hämtade mig. Vi åkte hem och åt och kollade på film. MYS!
Igår (söndag) var jag hemma och slappade ett tag. Sen gick jag till Theres och var med henne och Amanda. Vi fikade och chillade gaalet! När jag kom hem gick jag och syster ut på en promenad. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0