sol och bad

Hej!  Igår hann jag inte uppdatera något. Rensade datorn och la över allt på en hårddisk och det tog lång tid!
Men ja, gårdagen är väl inte så mycket att berätta om antar jag. Jag vaknade, åt frukost, läste, solade lite, badadde för första gången i poolen!, läste lite till. Så såg min dag ut. På kvällen åkte jga pch pappa pch köpte en sladd till datorn, satt den går att ladda i bilen. Hämtade även en hårddisk så jag kunde ladda över alla mina filmer och bilder och även musik på. Hade inte så mycket minne kvar. Så somsagt hann jag inte uppdaterna. satt uppe hela natten och gjorde detdär. Tog runt två timmar att bara ladda över alla bilder. Zzzz...typ.

Men dagens planer är att packa...och sen vet jag inte. Får troligen besök av Julia lite senare som ska kolla om jag har några bra filmer på datorn.

För imorgon åker nämligen jag+familjen+Juia till väst kusten. Ska bo hos mammas kusin och göra lite utflykter. Ska även till Liseberg! Woho, första gången för mej! Men ja. Ska försöka hitta en dator att uppdaterna på, annars får ni nöja er med mobilbloggar.

Ha en toppen dag! puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0