back on track

&
Hej! Nu är jag tillbaks efter en stunds ledighet från bloggen. Känns inte som så mycket har hänt den senaste veckan men faktum är att jag har haft fullt upp nästan alla dagar. Tänkte lägga upp lite bilder och skriva lite vad som hänt.
I lördags var jag och mamma på öppet hus på Thorén. Verkade jätte bra! Sen gick jag och mami en stund på stan. Sen bar det av på fest hos amanda. Mycket trevligt folk. Kajsa hängde med hem och sov hos mej.
mys med lite gottis och 'sex and the city'.
I söndags åkte Kajsa hem rätt så tidigt. Jag och Sanna åkte till Gränby och hade det väldigt trevligt.
Sen hämtade mamma mej så pkte jag hon och syster till morfar och fikade.


Pannkakor på fågel sången går inte av för hackor.
I måndags gjorde jag inget speciellt vad jag vet. Minnet är inte direkt på topp om man säger så. Antagligen åkte jag bara hem och inte gjorde så mycket...

I tisdags var vi på fyrishov med skolan. Åkte hem vid tre när vi slutade, och gjorde inte så mycket mer.
quot;font-weight: normal;">
Sen var det den underbara onsdagen då det var dags för bio. Breaking dawn. Så grym bra! Innan det åkte jag hem till mormor och åt, sen gick jag till amanda och chillade lite innan bion. Även Paul, Melvin, Theres, Björn och Jenny var där. Vi åkte till bion och sen tog vi 11 bussen hem. Somnade som en stock när jag kom hem.





bilden är från som ni ser theres instagram.
I torsdags (igår) gick jag som vanligt i skolan. Sen efter det gick jag, Corelia och Cajsa och shoppade lite på Hemköp. Middag/mellan mål blev det. Vid fem åkte vi tillbaks till skolan där det var öppet hus. Vi nior vad tvungna att vara dör som en vanlig skoldag fast på kvällen.



såklart kan jag inte vara seriös








Idag (fredag) slutade vid 11. Vi åt lunch i skolan och sen åkte jag, Cajsa och Cornelia hem till Cornelia. Kollade på film oh hade sjukt kul! Tog 5 bussen hem och har ätit och suttit vid datorn. kollar nu påmIdol och myser lite med mamma och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0