I wish nothing but the best, for you

Ligger i sängen och har kollat på Desperate Houswives som jag har missat två veckor i rad. Tänkte att jag kunde titta på dom.
Imorse när jag vaknade satt jag på datorn och kollade på Jersey Shore som jag inte heller sett på ett tag. Glad blev jag ju inte heller när jag upptäckte att jag kollade klart på sesongen i Italien...längtar tills dom kommer tillbaka till Jersey. Sen drog jag till Sanna. Vi kollade på tv och bakade pizza. Träffade även Isak, Daniel och Jens en snabbis. Aldrig fel det! Dagen har som ni nog förstått gått åt till att chilla och tagit det lugnt. Ska sova nu. puss
iTunes funkar inte att uppdatera så kan inte få in bilderna i datorn än. Ska försöka fixa det så bilder kommer när det är klart.
image description
slänger in en bild på mej och min sötis jazze

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0