Dag 2 - tisdag 12/6

Gårdagen började bra, men ett besök av Jazze som kom till Uppsala. Jag, Julia och Jazze gick runt på stan ett tag och åkte sedan hem till mej och käkade tårta. Vi gjorde inte så mycket mer, utan åkte in till stan igen vid sju. Åt kebab och mötte sedan upp Kajsa. Gick vidare till ekonomikum och bar dör ett tag. Träffade Alex och hennes gäng och hängde på dom. Förflyttade oss till Stadsparken och chillade där ett tag. Tappade folk under kvällens gång, så tillslut var det bara jag och Jazze som somnade rätt så snabbt när vi kom hem.

Idag vaknade vi vid elva. Åt frukost och gjorde inte så mycket. Jazze åkte hem vid ett. Jag städade lite och sedan träffade jag Sanna. Vi sitter nu och kollar på Wallander. Planerna för ikväll är få, den ända som är satt är att vara vakna så länge vi vill/pallar eftersom att det är första dagen på sannis sommarlov. Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0