2 januari

 
 
 
Hej! Min dag har sett ut så att jag tog bussen in till stan vid kvart i ett. Tog en fika med Julia, Cajsa och Cornelia på Årummet. Satt där ett tag och sen gick vi en sväng på stan. Fyndade lite saker jag visar er imorgon. Vi tog sen bussen hem till Cajsa och hade myskväll hos henne. Filmtittande, tjejsnack, rövarspråket och en massa skratt beskriver kvällen rätt så bra. älskar mina tjejer så! Pappa kom och hämtade mig och Julia runt 11. nu sitter jag och kollar på tv och ska snart gå och lägga mig. Ska upp rätt så tidigt i morgon. Imorgon måste jag städa och duscha innan jag åkte in till stan och möter upp Jazze! hos sover hos mej tills på lördag! saknat henne så!! Ha en bra kväll, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0