3/1 - 5/1

 
I förr går kom Jazze hit från Stockholm. Jag mötte upp henne i stan, vi kollade i lite butiker och åkte sen hem. Hemma åt vi middag och hade en liten film kväll. Vi kollade på fyra filmer, några bättre än andra men alla var godkända. 
 
 
 
Igår åkte jag, Jazze och Julia in till stan. Vi kollade i lite affärer, åt lunch och tog sen bussen hem. Vi kollade på film, snackade en hel del och åt mat. Så mysigt! Julia sov även med oss.
 
 
Idag åkte Jazze hem, runt klockan ett. Julia gick då hem och jag passade på att läsa lite, plocka undan på rummet och ta en dusch innan familjen skulle till Julia. Vi firade hennes mamma som fyllt år! Jag och Julia tittade på film, drack te och tittade på massa lägenheter och drömde om hur underbart det skulle vara och flytta hemifrån 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0